BLEACH (Edició en català) Nº 07

BLEACH (Edició en català) Nº 07

Precio Habitual: 7,50 €

Special Price 7,13 €

Estado: Disponible


Autores:
Colecciones:
Series:
Editoriales:

En Renji i en Byakuya arriben de la Societat d’Ànimes per fer presonera la Rukia! Quan l’Ichigo s’adona que corre perill, surt corrents a cercar-la i ataca en Renji amb una força sobrenatural. Tot i així, un instant més tard, un atac d’en Byakuya el deixa gairebé a les portes de la mort. I s’enduen la Rukia a la Societat d’Ànimes...!!


Ichigo Kurosaki no és un noi de quize anys normal i corrent... pot veure esperits i té un contacte innat amb el més enllà, del que traurà profit després de conèixer a un shinigami (àngel de la mort) que li proporciona una espasa a joc amb les seves habilitats. Bleach és el manga que ha arrasat al Japó. Es tracta d´una sèrie oberta que cada mes guanya nous incondicionals.


Edició en català.

  • Características
  • Comentarios

Información adicional

Fecha de venta 28/11/2007
Formato Rústica con sobrecubierta
Num páginas 192
Tamaño 11,5x17 cm
Color B/N

Escribir Tu Propia Opinión

Sólo usuarios registrados pueden escribir sus opiniones. Conéctese o regístrese






Envios gratis toda la semana en norma comics


Sobre Nosotros - Cómics y Manga

Tour Virtual Norma Comics

Descubre nuestra tienda de cómics, manga y merchandising

Norma Comics, fundada en 1983 en Barcelona, es una de las librerías especializadas en cómics y manga más importantes de Europa, fundada por Norma Editorial. En sus más de 700 m2 se pueden encontrar las novedades y fondos de todos los editores españoles, así como una gran selección de merchandising y productos de regalo no solo relacionados con cómics, sino también con el mundo del cine, la TV y los videojuegos. En el año 2015 se amplió su espacio con la apertura de Glups!, un espacio de restauración y eventos que convierten a Norma Comics en todo un referente para los amantes de la cultura popular.


Dirección: Passeig de Sant Joan 9, 08010 Barcelona.

Tel: 93 244 84 23

Email: info@normacomics.com

 


Continuar comprando