BLEACH (Edició en català) Nº 20

BLEACH (Edició en català) Nº 20

Precio Habitual: 7,50 €

Special Price 7,13 €

Estado: Disponible


Autores:
Colecciones:
Series:
Editoriales:

Ichigo Kurosaki no és un noi de quize anys normal i corrent... pot veure esperits i té un contacte innat amb el més enllà, del que traurà profit després de conèixer a un shinigami (àngel de la mort) que li proporciona una espasa a joc amb les seves habilitats. Bleach és el manga que ha arrasat al Japó. Es tracta d´una sèrie oberta que cada mes guanya nous incondicionals.

Resulta que el suposadament traspassat Aizen encara és viu!? Ara bé, l’alegria serà breu, perquè la freda fulla de l’Aizen travessa la Hinamori. En Hitsugaya, aterrit, troba el seu cos inert...! Es descobreix l’enrevessat pla de l’Aizen, així com el veritable objectiu de la condemna a mort de la Rukia!

 

Edició en català.

 
  • Características
  • Comentarios

Información adicional

Fecha de venta 19/12/2008
Formato Rústica con sobrecubierta
Num páginas 224
Tamaño 11,5x17 cm
Color B/N

Escribir Tu Propia Opinión

Sólo usuarios registrados pueden escribir sus opiniones. Conéctese o regístrese






Envios gratis toda la semana en norma comics


Sobre Nosotros - Cómics y Manga

Tour Virtual Norma Comics

Descubre nuestra tienda de cómics, manga y merchandising

Norma Comics, fundada en 1983 en Barcelona, es una de las librerías especializadas en cómics y manga más importantes de Europa, fundada por Norma Editorial. En sus más de 700 m2 se pueden encontrar las novedades y fondos de todos los editores españoles, así como una gran selección de merchandising y productos de regalo no solo relacionados con cómics, sino también con el mundo del cine, la TV y los videojuegos. En el año 2015 se amplió su espacio con la apertura de Glups!, un espacio de restauración y eventos que convierten a Norma Comics en todo un referente para los amantes de la cultura popular.


Dirección: Passeig de Sant Joan 9, 08010 Barcelona.

Tel: 93 244 84 23

Email: info@normacomics.com

 


Continuar comprando